Retur- og refusjonspolicy
1. Generelle retningslinjer for refusjon
LADZ tilbyr digitale tjenester og starter produksjonen så snart en bestilling er bekreftet. Derfor er refusjoner kun mulig før vi har påbegynt arbeidet. Når produksjonen er i gang, er refusjoner ikke lenger tilgjengelige, men vi tilbyr ubegrensede revisjoner for å sikre at du blir fornøyd med sluttproduktet.
2. Kansellering og refusjon før produksjon starter
-
Hvis du ønsker å kansellere en bestilling, må du kontakte oss så raskt som mulig etter at bestillingen er lagt inn.
-
Hvis vi ikke har startet arbeidet, vil vi godkjenne kanselleringen, og du vil få full refusjon.
-
Når arbeidet er påbegynt, kan vi ikke tilby refusjon, men vi vil jobbe med deg for å justere og forbedre annonsen din.
3. Refusjonspolicy for produktannonser
-
Hvis vi ikke finner tilgjengelig videomateriale av produktet ditt med våre metoder vil vi kontakte deg om dette.
-
Hvis du ikke klarer å annskaffe videomateriale selv, vil vi kansellere bestillingen og utstede full refusjon.
-
Hvis du ikke svarer innen 3-4 dager, vil bestillingen automatisk bli kansellert, og pengene tilbakebetalt.
-
-
Hvis materialet er tilgjengelig, men lav kvalitet, vil vi informere deg og be om en bekreftelse på om vi skal fortsette.
-
Hvis du velger å kansellere på dette tidspunktet, vil du få full refusjon.
-
4. Refusjonspolicy for tjenesteannonser
-
For tjenesteannonser der kunden laster opp sitt eget råmateriale, kan vi vurdere å kansellere en bestilling om materialet er ubrukelig (for eksempel ekstremt lav oppløsning, defekte lydspor, eller svært dårlig bilde- og lydkvalitet).
-
Hvis materialet er av dårlig kvalitet, vil vi informere deg og be om bekreftelse på om vi skal fortsette eller kansellere og refundere.
5. Hva hvis jeg ikke er fornøyd med annonsen min?
-
Dårlig kvalitet på råmateriale eller feil forventninger fra kunden gir ikke rett til refusjon.
-
Vi tilbyr ubegrensede revisjonsrunder for å sikre at du blir fornøyd med sluttresultatet.
-
Hvis du ikke er fornøyd, må du spesifisere hvilke justeringer du ønsker, og vi vil utføre nødvendige tilpasninger innenfor rammene av tjenesten.
6. Delvis refusjon
-
Hvis et prosjekt ikke kan fullføres på grunn av uforutsette problemer på vår eller kundens side, vil vi vurdere en delvis refusjon basert på hvor mye arbeid som allerede er gjort.
7. Hvordan be om refusjon?
-
Hvis du ønsker å kansellere eller be om refusjon, må du kontakte oss via chat eller e-post så snart som mulig.
-
Vi vil bekrefte om bestillingen kvalifiserer for refusjon i henhold til retningslinjene våre.
8. Behandlingstid for refusjoner
-
Vi behandler refusjoner så raskt som mulig, men tilbakebetalingstiden avhenger av betalingsleverandøren (f.eks. Vipps eller Stripe). Det kan ta noen dager før pengene er tilbake på kontoen din.
